Alaz13 Bebekler annelerinin duygularını çekerler, muhtemelen stresinizi anlamıştır. Sakin olmaya çalısın. Bakın neler atlatmıssınız, erken dogum annede cok yaralar açan bir durum, kendinizi suçlamayın hatta kimseyi suçlamayın. Durumu kabul edip cok calısmak, ve az da olsa temkinlice akışına bırakmak en güzeli. Bol su içip saglıklı beslenin, öğün atlamayın sütünüz zamanla bollasacaktır. Bebeğiniz uykudayken kulagına telkin edin, anneni emip büyüyorsun, saglıklı ve mutlu bir bebeksin, seni seviyoruz, iyi ki varsın gibi güzel sözler. 💐