Yani gülüyorum artık ama sinirden de değil aşı oldı 6 aylık kızım TMam dedim uyku eğitimine düzeni bozulmuşken başlarım bi gün uyudu sabah 7 ye kadar sonra bidaha asla yani nasıl uyuyor gece 12 den sonra bi saat yarım saat falan sonra bildiğiniz gündüz yani öğlen 2 ye 3 e kadar uyanık kalıyor sonra da uyuyor uyanık tuttum bi kaç kere az uyuttum yani aman allahım bu sefer hiç uyumadı ve huzursuz oldu gene aynı saatte yattı bi ertesi günü yani ne yapacağımmm bilmiyorummm ne eğitimi nasıl vericem ya bilmiyorum sinirlerim bozuldu cidden az uyuyor az uyumuş oluyor bana göre tamam toplarsak 11 saate takabül ediyor ama genel de gündüzleri 😭😭😭😭😭😭😭😭