akrep07 Virüs geleli 1 sene olmuş, binlerce insan ölmüş bir o kadar insan yoğun bakımlarda, sürekli bir yasak hali, misafirlik, kalabalık organizasyonlar, ama hala insanların vazgeçemediği doğum günleri.. Hanımefendi kalabalık çağırmayacağını belirtmemiş, bilakis “parti” yapacağından bahsetmiş. Pandemi sürecine duyarlı hangi vatandaş okusa aynı tepkiyi verir.