kızlar sağlık ocağı idrar ve kan testi yaptı cuma günü pazartesi çıkar dendi ama benim degerlerim internette haftasonundan beri suandada 0 gözüküyor neden acaba ? sabah özelde randevum var teste para vermemek için gittim ama sabaha sonucu girerler mi