Melikeecbnn İyi geceler 🥰 bebeğim bugün 4 aylık oldu acaba ara mama kullana bilir miyim bide bimde kefir gördüm onu ne zaman verebilirim bu arada mama ile besleniyoruz
bjkesra1903 Melikeecbnn sadece anne sütü en güzeli 6. Aya kadar kesinlikle ekstra bişeye gerek yok bağırsakları zaten buna müsait değil gelişim olarak (doktor önerisiyle mecbur başlayanları hariç tutuyorum)
CemreKerem35 Melikeecbnn mama ile beslenen bebeklerde 4.ayda doktor tavsiye ederse ek gıdaya başlanıyor ama dediğim gibi bir doktor kontrolü şart . O yüzden bişey diyemeyeceğim yanlış yönlendirme yapmamak için . 💓
Ceydakoruc Melikeecbnn arı mama kadar sağlıksız başka hiç bişey yok… Onun yerine yoğurt falan verseniz? Hem sağlıklı hemde çok faydalı
Bartununannesi Bağırsak gelişimi için en az 180 gün yanın,6 ay bekleyin. Bir Ömür yiyecek zaten çocuk acele etmeyin lütfen… 4 ay henüz çok küçük
CemreKerem35 Melikeecbnn eğer başla derse sebze çorbaları yoğurt mevsim meyveleri ile başlayın ama öyle market mamaları ile başlarsanız hem sağlık açısından hem de beslenme düzeni açısından sorun yaşarsınız .