Gz122 perşembe gününden beri bay bay night damla kullanıyorum. Bunu bana söyleyen arkadaştan Allah razı olsun. Doktorunuza da msj attım, kullanabilir miyim diye. Bitkisel, kullanabilirsin ama faydası olacağını da sanmıyorum dedi. Çok şükür ki oldu. Bir hafta kullanıp, bırakıcam. Bakalım sonrasın da nasıl olacak