Gocmen benim oğlanda gecen çalışma vardı disarda. Bizde arabada oturuyoruz eşimi bekliyordum. Yanı basımızda adam birden makineyi bi çalıştırdı oglum sıçradı resmen ki ben bile birden olunca korktum. Çığlık cigliga agladi ve bi kaç gün etkisinden çıkamadı. Her bir sesten korkmaya başladı ki bu dönem zaten seslere cok hassas oluyor bebekler.
Ben korktuğu anda oyuna çeviriyorum korktuğu sesi tekrarlıyorum gülerek. Benim yaptığımı görünce korkmuyor. Sesi bi kaç kez farklı tonlarda çıkartıyorum o şekilde eğlendirmeye çalışıyorum oglumu ola ki bi daha aynı sesi duyarsa korkmasın diye. Bu şekilde yapmanızı tavsiye ederim