RuzgarsMommy mirayybebek 12 de uyuttum ama bu saate kadar sürekli uyandi emzirdi salladim hala ayni 😏
kahvekokusuu mirayybebek benimki her gun 11-12 gibi uyuyup yarim saat sonra kalkiyor deli gibi agliyo 1 saat aglayip tekrar uyurdu pdadan cikarmazdim bugun ilk defa aldim iceri tv actim falan oyuncaklariyla oynattim sakinlessin yeterki diye ama ne sakinlesti nede uyudu😔 daha simdi.daldi uykuya niye böyle oluyo yaa
busra37 mirayybebek 1de uyudu bende 1buçukta yattım. Bu saat oldu 5defa kalktı ve uyumuyo niye mi aylar somra 1gece annemde kalıyım dedim hanım yan yana yatmamıza rağmen korkuyo deliricem artık. Yine ışık açık uyumasını beklicem 🤔
ESRA_07 09.30 ta yatırdım. 11de kalktı emzirdim pışpışladım derken geri uyuttum. 01de uyandı geri uyumadı hala bakalım Allah sonumuzu hayır etsin. Her gece her gece böyle uyanır dikilir ayağa. Napıcam bilmiyom. 1 hafta sonra 1 yaşında.
Nzkml Az önce uyuttum diye çok mutlu olmuştum ama bir baktım ağlayarak geri uyanmış. İki haftadır böyleyiz. Uyku düzenimiz bozuldu. Gece üçe dörde kadar uyumuyor. Yoruldum….