Mommyishome ilk soruna cevaben:4 ayını doldurduğunda bıraktım.kendi çıkartabiliyordu.ama kimileri 5 aya kadar devam edebiliyor.esasen 3.ayı doldurunca gaz çıkarma sorunu kalmamıştı ama ben içim rahat etsin diye 4.ay bitmesini bekledim.ikinci soruna gelince:çıkartıyordum canım belki 30 dk uğraştığım oluyordu.misal önce sağ tarafı emip bırakırdı bi gaz öyle çıkartırdım,ardından solu verir onunla işi bitince bi de öyle çıkartırdım.her emzirme postasında iki memeyi de verirdim ben.belki de bu sebeple gaz sorunu yok denecek kadar az yaşadık..birde biliyorsundur belki ama yine de yazyım.emzirme işlemi bittikten sonra bebeğini yere koy ayaklarını bebeğinin karnına doğru ileri geri ittir.muhteşem bi gaz çıkarma işlemidir.hatta vidyoları var youtube da.biz de çok işe yarıyordu.