Bak canım doktor değiliz tabi ki ama bence mamayı bırakıp sadece emzirmeye bak. Şuanın kıymetini bil bak, ne güzel bebeğinde lıkır lıkır içiyormuş. Bebeğin de zayıfsa mamayı bırakıp sadece süt ver, bol bol emzir. Yeni doğmuş bebek zaten bol bol emzirilmeli. Hem senin için hem bebek için. Bebek içecek ki memeye alışsın, sütünle gelişsin. Sende emzireceksin ki ilerleryen dönemlerde sütün daha da artar, kanalların iyice açılır. Ama bebek mamaya bir alıştı mıııı, artık senin sütünü beğenmemeye başlarsa yazık mahrum kalır. Bence mamayı bırak, mamanın yapacağı zaten anne sütü kadar sağlıklı bir kilo olmayacak. Mamayla yarım saate bir veriyorsan, 15 dakikaya bir emzir ama sadece emzir. Gördüklerim için bu kadar ısrar ediyorum, lütfen beni yanlış anlama 🙏🏻🥰❣️