Ecrnbyk hala ana beslenme kaynağı anne sütü olduğu için harici bir besine gerek yok bence zaten büyüyünce anne sütünün içeriği ona fayda sağlamayacak bu zamanların tadını çıkartsın bırakalım da 🥰 biz de 8 aylığız ben bu şekilde düşünüyor ve uyguluyorum, yatmadan 1-2 saat önce 4-5 adet bebe bisküvisi içerisine 2 çay kaşığı pekmez ve bir fincan meyve püresi ilave edip veriyorum gece de 2 Bazen 3 kez emiyor 😘