Canım bizde 52 günlüğüz. İnancın olsun bazen daha ağzını memeden çekmeden kusuyor çökelek çökelek. Kusma durumu çok sorun teşkil etmiyor bence. Çünkü benim kızım inanılmaz kusan bir bebek, ama kilo alımı gelişimi de gayet iyi Allah’a şükürler olsun. Bir gün bir sorun yaşamadık. Ama yine de doktora söyleyin devam ederse kusmaları, bebek için bir ilaç yazıyor, kusmasına iyi geliyor bu şekilde. Ya da reflü olabilir, onun için de tavsiyeleri oluyor doktorların