Ben kullandım başlarda bebeğim emerken diğer göğsüme takıyordum akan süt ziyan olmasın diye sonra sağmak için kullandım sütümü bi miktar arttırdığını söyleyebilirim. Yinede araştırırken izlediğim videolarda anlatıldığı gibi göğsüne takıp rahat hareket etme mevzusu yalan iple boynuma asıp göğsüme takıyordum biraz süt sağınca vakumu bırakıyordu lap diye düşüyor içindeki süt bi miktar dökülüyor filan. Ben göğsüme takınca masaj yaparak biraz da göğsümü bastırarak sütü sağdım başka türlü saatlerce beklemek gerekiyor. Yani artılarıda var eksileride manuel pompalardan çok büyük bi farkı yok.