Merhabalar , Bebeğim 14 aylık devamlı yanağımi emerken göğsümü ısırıyor . Burnunu sıkıyorum hayır diyorum kizdigimi anlaması için, ama anlamıyor. Geçen gün eşimle otururken aniden geldi ve yanağımi ısırdı eşim zor aldı , bırakmadı bir türlü. Üstelik boş bulunduğum anda saçımı çekiyor sırtımı yumrukluyor . Ne yapacağımı bilemiyorum. Evin içinde şiddetin Ş si bile geçmez . Benimle bu durumu yaşayan anneler var mı ? Ne onerebilirsiniz?