Merve-eee Fatmanur1703 merhaba, ben de vegafrona baslasam mi baslamasam mi diye baslamayi erteledim yarin baslamak istiyorum da saat kaç gibi veriyorsunuz acaba, ac tok olmasi fark eder mi? Ebe hanim damla sayisini soyledi vs.ama ac tok hatirlayamadim.
Zehrabaysan duygu00 valla güzelmiş benim sabah kalkar 1 saat sonra uyur 20 dakika gün içinde bir daha 20 dk gece 01.00 uykuya geçiş😒
duygu00 Zehrabaysan doğduğundan beri çok zor uyuyan uyuduğunda yarım saatte uyanan bir bebekti 4.ay atağından sonra bu şekilde bi düzen oldu
duygu00 Nohutannesi sabah yedi gibi kaldırdım diyelim akşam kaç gibi geçirmeye çalışayım gece uykusuna mesela 8-9 gibi gece uykusuna yatırmaya çalıştım diyelim uyanınca ne yapmalıyım
Elfydr duygu00 bizimde sabah uyandıktan bir saat sonra tekrar uyumak istiyor. Öğlende bir uyku yapıyor. İlkindi zamanı en uzun uykusu oluyır hemen hemen 3-4 saat arası uyuyor. Genellikle saat 5 ila saat 8 arası. Gece uykusuna geçiş de 23 ile 23.30 arasında oluyor şimdilik. Gece uykusunu ilerleyen dönemlerde öne çekmeyi düşünüyorum.
Mezecanavari Elfydr bu şekilde gündüz uykusu olursa gece uykusunu erkene çekmeniz zor duruyor . İlk önce gündüz uykusunu düzenleyin bence
TanemAkay duygu00 öncelike atak dönemindesiniz uyku düzensizliği normal ayrıca bebeğiniz ayına göre fazla öğlen uykusu yapıyor 45-1 saat aralığında 3 uyku yapmalı diye biliyorum konuyu internetten araştırın doğru ve net bilgiye ulaşırsınız
duygu00 TanemAkay 1,5 saaten 3 uyku yapması gerekiyormuş bide en son uyumadan 45 dakikalık şekerleme zaten her zaman böyle uyumuyor son iki gündür böyle gece iki de uyumayı adet edindi.
1994ozg duygu00 çünkü bütün günü uyuyarak geçiriyor maşallah nasıl bu kadar uyuyor gündüz şaşırdım. O kadar uyumasına izin vermezseniz gece biraz daha erken uykuya geçecektir
duygu00 1994ozg ay allahım herkes şaşırmış 😂😂4 aydır bu şekilde değildi asla uyumuyordu atak döneminden sonra bu şekilde bi düzen kurdu erken kaldırdığım da da ikiden önce uyumuyor gün içinde uykusu gelince uyutmazsam da çok sinirli ve hırçın oluyor her zaman böyle gündüz uykusu yapmıyor iki gündür bu şekilde
Mezecanavari duygu00 bebeğin 10 da uyanmsi normal değil . Sabah 7 civarı uyandirmaniz lazım. Başta zor uyanıyor ama inatla devam edin . Biraz zor diye pes etmeyin
duygu00 Mezecanavari sabah erken uyandırırsam gece kaç gibi geçmeli gece uykusuna. Birde gece uykusuna geçtiğinde uyanırsa ne yapmalıyım çünkü tüm uykuyu almış gibi uyanıyor
Elfydr Mezecanavari tabiki de. Şuan daha 4 ay 7 günlük. O yüzden ilerleyen dönemler de dedim. Gündüz uykusuna ihtiyacı azaldıkça geceyi öne çekeceğim.
Nohutannesi duygu00 bir anda 7de kaldırma. 1er saat erkene çek geceyle gündüzü. Bir anda olmaz aşırı direnç gösterir
Nohutannesi duygu00 uyanınca yeniden uyutacaksın odadan çıkarmadan. Sabaha kadar bu şekilde olacak. Besle uyut. Ta ki sabah uyanma saatinize kadar. Elbette başlarda uyumayacak, çok zorlanacaksınız ama siz kararlı olursanız alışır
Nohutannesi duygu00 hayır. Bebeğinizin bu aylarda en az 3,5saat en fazla 5saat uyuması gerek. Gündüz iyi uyursa gece de uyur. Gündüz uyumayan bir bebek çok yorulur ve gece kesintisiz yada kaliteli bir uyku asla yapamaz
duygu00 Nohutannesi yok şey demek istedim bu ayda 3 gündüz uykusu ve bir şekerleme yapması lazımmış bir gündüz uykusu bir buçuk saati geçmemeli diyorlar