Asyaninannesiii Bi sorun oluşturur mu pürenin içine koydum püreyi iki günlük olarak yaptım bi tatlı kaşığı koydum 😏 biraz da yedirdim
BabyLinda Asyaninannesiii afrodizyak etkili olduğu için çok sık vermemek gerekirmiş.Bebeklerde erken ergenliğe sebep olabilirmiş. Ayrica cok enerji verirmiş. Bende verirdim hafta bir iki veriyorum artık.
Oyku123 Asyaninannesiii doktorumuz bize 1 cay kasigi gunluk yedir dedi ister direk ver ister mamasina kat dedi kansizlik ve boy uzamasina faydaliymiş keciboynuzu pekmezi . Hergün 1 cay kasigi mamalarina karistiriyorum .
Asyaninannesiii BabyLinda 6 aya girecek iki defa oluyo bu doktor verebilirsin demişti bi su bardağından az fazla bi pürenin içine koydum bi tatlı kaşığı kadar elimden kaçtı aslında ama verdiğimde yedi
BabyLinda Asyaninannesiii afiyet olsun yarasın kuzuya. Bence sık sık vermemek şartıyla verilebilir ki bende veriyorum. Yazdığımı araştırın isterseniz.