Birmerveanneee Benim 6.ayda başladı düzenlidir hala zaten hapla korunduğum için günü gününe desem yeridir..
Aymiram Birmerveanneee emzirmiyormusun canım hap evet düzenli oluyor ama emzirdigim için hap kullanmadım
Birmerveanneee Aymiram hap emziriyorum bende cerezatta içtim dokuz aydsn sonra mı ne diğerleride serbest oldu sağlık ocaklsrı veriyor hatta bi danış sağlıkocağına
Mom104 Aymiram İlk adetimden sonra(10.ayda oldum) 5 6 ay 45-50 günde oldum eğer korunuyorsanız düzensiz olması çok normal 🥰
Arzu93 Aymiram ilk başlarda düzensiz olur belki benim öyle olmuştu ilk Aydan sonra diğer iki ay gecikmişti baya ilk adetm 4.ayda olmuştum
Hirab Aymiram sanıyorum ama yinede tedbirini al canjm bende öyle olmuştum bi ay oldjm diğer ay olmadım test yaptım hemen negatif çıktı sonraki ay oldum somra düzene girdi 😀
Aymiram Okadar mutluyumki test yaptım negatif cıktı cok teşekkür ederim hepinize verdiginiz bilgi ve yorumlar için♥️