1 aydır ek gıda alıyoruz güzel de ilerliyorduk birkaç gündür yediği şeyleri yememeye, mama sandalyesinde oturmak istememeye başladı. Sürekli huzursuz.. diş etleri beyazladı acaba diş çıkaracağı için mi böyle? İştahsızlığı bundan mıdır? Yaşayan var mı ?