4 ay 10 günlük bebeğim ilk 3 ay asırı derece de gaz sorunu yasadık öyle bi dönemdi ki 10 günde 6 kilo vermistim simdi de Saatlerce sallıyorum uyusun diye yarım saat 40 dakika uyuyor gözlerini dinlendiiriyor sanki gece uykumuz hiç yok hiiiç uyku rutini yapıyorum Aynı saatlerde yatırmaya calısıyorum burada okuyorum anneler 9 da dedin mi uyuyor sabaha kadar diyor ben mi yapamıyorum ben mi beceremiyorum 😔 Hep gülerek sevgiyle yaklaşıyorum her dakika yanındayım özür dilerim sizlerden de..