Kayrametin Erkek anneler ,oğluşum 46 günlük ,sünnet yaptırmak istiyorum acı eşleri ilk 3 aya kadar düşük dendiği için ama pandemı oluşum kafamı karıştıryo bu kadar kucukken sünnet yaptıran var mı acaba
Asafeymeninannesi Kayrametin Kırkı çıktığı gibi yaptırmıştım 😊 Doğru karar vermişsiniz bir bakımdan. Şu illetin geçmesini beklersek sünnet durumu seneler sonrasınada ertelenebilirdi
SevdaCan34 Kayrametin 2 aylikken olduk. Doğrusu iyi ki olmuşuz. Bir kaç gün biraz sıkıntı yaşadık geçti gitti ben tavsiye ederim sizede.
aksu5334 Kayrametin 2 haftalık yaptırdım hiç bi sıkıntı yaşamadım iyikide yaptırdım anlamadan bitti gitti. Mart sonuydu pandemi zamanıydı yine
Deletedmom62626 Kayrametin 3 aylıktı yaptırmıştım 1 haftada iyileşti ilk gün biraz zor ağrıyor tabi ağrı kesicilerle destekliyorsunuz küçükken yaptırmak en güzeli mis
Kayrametin SevdaCan34 bakımı zor mu peki mikrop kapmagbi durumu oluyormuuymuş .ne tür ağrı kesici kullndiniz
eminee16_ 3 buçuk aylıkken yaptırdık daha önce yaptırsaydım dedim ilk gün ağladı sadece sonra bir sıkıntı yaşamadık erken yaptırmayı tavsiye ederim sağa sola dönmeye başladımı daha zor olur bu virüsün de ne zaman biteceği belli değil bir saat içinde sünnet oldu çıktık tedbirinizi alırsanız birşey olmaz Allah’ın izniyle
Deletedmom62626 Kayrametin evde yaptırdım canım ben tanıdığımız vardı lazer kesim yaptı sadece pipiyi uyusturdu o kadar
Rmysknd Kayrametin 3 aylikken evde yaptirdim eger oyle bir imkaniniz varsa tavsiye ederim evde cok rahat oluyor bebegin bildigi bir ortam sonucta
Annis-ogul Kayrametin cnm bnde kırkı çıkar çıkmaz yaptirdim inan si5mdo cok rahatım zaten 0qnsumam yapılmıyor krem surulmuyo sadece iki gun cos yaparken hafif ağlıyorlar o kadar. Cok sukur bi haftasında da tamamen pipisi düzeldi
TuanaTalhaHh Bende 21 günlükken yaptırdım ilk gün çiş yaparken zor oluyor ama bir hafta icinde tamamen iyileşiyor kucuk olmasının avantajını çok yaşadım tavsiye ederim kesinlikle
Civcivimmm Kayrametin 42 günlükken olduk sünneti iyiki erkendem yaptırmışım sonra yok atak haftasıydı yok meme reddiydi yok aşı yanetkisiydi hepsi bir araya gelince daha zor
Kayrametin Civcivimmm doğru diyorsunuz smdı veren aşı su olcak 19 ocakta zor geçiyor diyorlar aşı geçsin snra yaptırayım diyorum snra dger aşılar olcak kafam karıştı iyice şuan tam 2 ayligiz
1234tmm Kayrametin 3 aylıkken yaptırdık iyikide yaptırmışım dönmeye başlamadan yaptırın daha rahat atlatırsınız zaten en geç 1 haftaya iyileşiyor