Kızlar iyi akşamlar aranızda hemşire olan ya da başına gelen varsa yardımcı olurmusunuz?
2 hafta falan önce annemden kan alırken damarını patlatmış hemşire. Kan aldığı yere dokununca yada bişey kaldırırken parmağı elektrik çarpmış gibi oluyormuş Bi de uyuşukluk var.
Hangi bölüme randevu almalıyız ya da nasıl geçer?
Cevaplarsanız çok sevinirim