Merhaba çok sevgili anneler, arkadaşlar. Burada bende çok paylaşım yaptığım yardım aldığım oldu. Bana cevap veren tüm arkadaşlarıma içten teşekkür ederim. Şimdi diyeceğim o ki, gebelikten sonra safra kesesi taş iltihap oluştu. Ne yapsam ne etsem diye çok düşündüm ama son 10 gündür nerdeyse hergun o ağrıya dayanamaz oldum ve eşim kredi çekip özelde ameliyat oldum. Üstelik gece tek başıma kaldim. Gerçekten sabah aldım çantamı elime 10 aylık kızımı önce Allah a sonra eşime emanet ettim. Atladım gittim. Ameliyat oldum. Ayıldım. Gece tek kaldim tek başıma odada gezdim. Çok şükür ki Rabbime beni eşimin ailesine muhtaç etmedi. Sabah taburcu işlemlerimi tek başıma yaptım. Ve taksiye atlayıp evime geldim şimdi ameliyatımın 3. Günü agrım var ama safra ağrısının yanında hiçbişey. Eğer bu ağrıyı çeken varsa, ameliyattan hiç çekinmesin ve allah yardım etsin çok zor. Bunu niye mı yazıyorum. Kimseniz yoksa benim gibi Allah var O yeter gerçekten. Sevgilerimle🌹🌹🌹🌹🌹🌹