Ygtakn1 inşaAllah alınıyordur daha doğuma 2 ay var ama onu merak ettim ilk doğumum da oradaydı martta yapmıştım o zaman almışlardı virüs daha çok yayılmamıştı ama malum şimdi her yer virüs kaynıyor inşaAllah alırlar doğumda şimdiden panik yaptım 🤦♀️