2 yasini bitirecek subatta 4 ayliktan beri boynunda, bir ara buyuk sozu dinleyesim tuttu cikardim 8 aylikken dis cikardi aman aman bin pisman oldum. Hemen geri taktim bikac gun sonra. Dhaa da cikarmadim. Kendide alisti. Kendinden bi parca gibi sanki.. belki tesaduf belki gercek ben inaniyorum faydasina. Disleri bitti ama cikarmak istemiyorum. Nihan ’imin bi simgesi gibi oldu artik. Herkes boncuklu kiz yada kehribar kiz diye seviyo artik.