akrep07 çok az kullandım bende bebeğime 1,5 aylık olmadan aldım çok gazlıydı saati saatine ağlardı en az 2,5 saat durmazdı başta onun damlasını aldım çabuk bitti biraz etkisi az oldu sonra şurubunu aldım üstünde colex yazmıyor baya etki etti sabah 4 ml öğlen 4 ml gece de uyumadan 4 ml verip karnına zeytinyagı sürüp sıcak havlu basardım ütü ile çok kısa sürdü gazı tam anlamıyla bitmedi 8 aylık olana kadar ilk yoğunluğunu oyke atlattım hatta arada 4 kere bile verdiğim olurdu her çocuğun ayrı zamanlarda gazı olduğu için eczacı pek sayı sınırı koymaz biz kendimiz aldık zaten çocuğuma göre verdim bazen çok zorlardı öyle 5 olurdu