nurayyuce_29 Kızlar 29 gün önce normal doğum yaptım biraz zorlu bi doğum oldu Dr az dikişin var diyerek dikiş sayımı söylemedi yaklasık 30 dk da dikiş attı dikişlerin düşüp düşmediğini nasıl anlaya bilirim nasıl anladınız ?
duzenlianne nurayyuce_29 benim 5 taneydi 2 tanesi 15 20 gün içerisinde düştü gördüm ama diger 3 ünü görmedim 40 muayenesine gittigimde doktor düşmüş bütün dikişlerin dedi ama ben görmedm yani belki sizde farketmemiş olabilirsinz
nurayyuce_29 duzenlianne çok dikkat ediyorum ama ağrım halen çok oluyo Dr en fazla 10 güne düşer demişti ama halen çık yok
duzenlianne nurayyuce_29 ben tam 40 gün snra iyileşmiştm agrım acım kalmamıştı. Dikişler erimiştir belki kendiliğinden
Burcu52 Dikiş atıldı çok kanamam olduğu için dikiş tutmuyordu nerdeyse yaklaşık 1 saat uğraştılar 40 gün sonrada kendiliğinden düştü yani kayboldu o yüzden sabırlı olun herşey geçiyor 🥰