Cgdmoyku Kızlar benim bebeğim 1 ay 11 günlük. Önceleri günde ortalama 3 defa kaka yapıyordu. Bir haftadır günde 1 defaya düşmüştü. Ama dünden beri hiç kaka yapmadı. Bu durum normal mi sizce biraz endişelenmeye başladım doktora gitmek için çok mu erken🙄 ( sadece anne sütüyle besleniyor)
Ciceciburnundaanne Cgdmoyku ilk gunlerde arayip doktoru sormustum 4 5 gunde 1kez yapmasida normal 1gunde 1den fazla yapmasida normal dedi
cito83 Cgdmoyku öyle bişey demedi bende internetten ve tanıdıklardan araştırdım hepsi normal diyo arkadaşımın çocuğu 8.gün yapmış doktorlarda 10 güne kadar normal diyolarmış
Cgdmoyku Ciceciburnundaanne bugün yaptı çok şükür. İlk zamanlar daha çok yaptığı için sıkıntı mı var acaba dedim. Gerçi karnı doymuyor desem olmaz çünkü huzursuz değil. Anne sütüyle beslendiği için kabız da olmaz o yüzden dediğiniz gibi sıkıntı yok ☺️
Ciceciburnundaanne Cgdmoyku cok sukur gozunuz aydin..yanliz benimkide sadece anne sutu ama kabiz oldu ama bikere