Morkekik bizim oglandada surekli tek tarafi kullanma istegi var ama diger tarafada biseyle dikkatini cekince bakiyor.sizde hicmi bakamiyordu.kafasi bizimkininde yamukmus gibi geliyor ama istedigi zaman cevirincede benmi kuruntu yapiyorum diyorum kendi kendime.