Deletedmom16 bizdede kusma en başından beri var hiç geçmiyor gaviscon infant ve motilium kullanmamıza rağmen bn bi kere süt geçti diye yoğurt verdim canım popoda çatlak oluştu bağırsak tepkiliydi bi kerede bana diyeti açtırdı diye irmikli muhallebi yaptım verdim yüzünde sinek ısırığı gibi kocaman kırmızılık olıştu ama bn yiyince bişey olmuyor