Bizde 8 aylığız alt dişimiz çıktı üst dişleriniz geliyor dedi doktorumuz 1 ay önce. 1 aydır saat başı uyanıyoruz diş de gelmedi henüz. Patlayınca düzelir mi diye ümitle bekliyorum. 7 aydır hiç gece sorunu yaşamadık alt dişlerde de yaşamadık şimdi böyle oldu dişe bağlıyorum bende.