Gizay230320 cocuk olduktan sonra koptuk hepten. Babasınıda kaybettik o surecte uzaklastı falan öncesinde de bende kaybetmiştim . Bu surecte bende üstüne gitmedim . İyi yaptm derken uzaklastık koptuk. Cocukla ilgisi az benle Zaten yok ya dısarı gider ya uyur. Bende soğudum uzaklaştım artık. Her türlü uyardım iyiye gitmiyoruz cekidüzen ver kendine diye ama pek değişiklik yok. Bunun cabası kayınvalidede var bunaltıyo ilgisiyle beni . Kötülüğü yoj ama eşimin yapması gereken seyleri desteği onun yapması canımı sıkıyor herseye karısıyo yapma dedikce oda inadına yapıyor . İyilik yaptığını sanıyo ama ben sevmiyprum herseyini kendi yapmak isteyen biriyim . O yuzden hepsinden soğudum bunaldım. Eştende sıkıntı yasıyorum. Son 2 senedir diyebilirim cok zor seyler yasadım , yasadık. Koptum .