Gizemela doktorum 6. Aydan sonra en fazla 1 kez emzir, 9. Ayda bırak demişti. Ancak ben kesmek istemedim, henüz hazır değilim😁 oğlum 10,5 aylık. 23.00 gibi rüya öğünü yapıyoruz 1 sefer. Yasından sonra reflü, ek gıda alımında azalma, diş çürükleri vs’ye neden olduğu için mutlaka kesmem gerektiğini söyledi, yasını bekliyorum.