hsyn iyimserperestt gayet normal cok kilo almasini istiyorsan gece yatarken muz cici bebe yedir 👍bol bol un
hsyn Oğlum 18 Aylık 10 kilo bana göre çok cok iyi kilo alsın diye bi kere bile un pirinc patates vs seyler vermedim hep sağlıklı nasıl beslerim diye düsünüyorum yani diyeceğim o ki kiloya takilma bol bol anne sütü elinden geldiğince sağlıklı beslenmesi
iyimserperestt hsyn tabiki sağlık herşeyden önemli canım bende sağlıklı beslemek isterim ama benim sütüm çok az gece 4-5 defa uyanıyor sabaha kadar sürekli emer acaba gece sütüm yetmiyor ondan da kilo almaya bilir mü diyede düşünmüyor degilim 😔
iyimserperestt ScubAlp yani çok haklısınız bende bu şekilde söylüyorum genetikte olabilir. Yani ben minyon bir insanım eşimde öyle zayıf ve öyle uzun degil çok halaları da aynı şekilde onlar bende de ufak tefekler. Artık bende öyle diyenlere halalarına çekmiş diyip geçiyorum 🤷♀️
hsyn iyimserperestt benm oglan 18 aylik gece surekli kalkiyor emmek icin süt onlari artik pek doyurmuyor sanirim benm oğlum hep zayif gitti senin gene iyi😂
iyimserperestt hsyn ya evet siiznki daha büyük aslında sizede baskı yapmıyorlar mı hiç zayıf diye falan.
Cakilkum iyimserperestt benim oğlumda 7 aylık şuan 7.5 kilo 😔bende çok üzülüyorum ama 4 aylıkken iki diş birden çıktı agzına ek gıdaları bile zorla sokuyorum artık kapatıyo almıyor sanırım böyle böyle devam edecek aşırı hareketli 4.5 aylık emeklemeye başladı 1 aydır ayağa kalktı şimdide sıralamaya başladı aşırı mutlu ve enerjik…hep 400-500 gr aldı doğduğundan beri …aslında çokta güzel doğmuştu ama yapı böyle demek ki
iyimserperestt Cakilkum evet sizinkinin herşeyi erken olmuş ondan yavaş almaya başlamış kilo bizimki iki Aydır falan almıyor sürünmeye 8 aylık emeklemeye 9 aylıkken başladı dişi de 9 aylıkken çıkardı.