EJDERYAA Kızlar çarşamba sağlık ocağına randevumuz var sanırım aşı ama biz tam 18 aylık olmuyoruz ocak 9 da oluyoruz bizi erken çağırıp aşı yapıyor sorun olurmu sizler tam aylıkken mi oldunuz ?
Nil614kara EJDERYAA Bizide bir kaç gün öncesinden cagırmıştı ama eşimin işi dolayısıyla tam gününde gitmiştik sorun olcagını sanmıyorum
EJDERYAA Hafsamira6983 sorun olmuyor yani dimi ablamıda tam ayında çağırıyorlar benide erken ondan dedim
Hafsamira6983 EJDERYAA yani valla bilmiyorum biz o hafta gitik aşı yoktu. Tam 18 aylik ta gitik o zaman aşı gelmisti yapıldı..
agacsizkoala Bizi de bi hafta öncesinden çağırdılar sorun olmuyor demekki zaten hafif aşılar birşey olmaz merak etmeyin
EJDERYAA agacsizkoala ☺️ İnş tedirgin oldum sürekli erken çağırıyorlar dedim Sorayım tşkr ederim cvpladığınız için 🥰