maraslihatun Oglum 8 aylik ve dişinin ucu gözüküyor. Cok huzursuz 2 haftadir helede son 3 gündür ağlayarak uyuyor ağlayarak uyaniyor.. Ne yapmaliyim tavsiye verin lütfen ne zaman cikar bu dis 😭
Seherronya maraslihatun arkadaşın yazdığı granülden bende kullanıyorum gerçekten çok iyi geliyor ondan kullanabilirsiniz. Eline havuç verin bol bol kaşıntıya iyi gelir
Masal_m maraslihatun jel sürebilirsiniz rahatlatır özellikle geceleri biraz olsun rahatlar uyur. Gündüzleri de soğuk diş kaşıyıcılar iyi gelebilir
Sevda58zeynep maraslihatun bizde öyleyiz 5 gündür 8 aylık benim kzım aynı dediğiniz gibi doktor jel yazdı aldık ama fayda etmedi maalesef gecelerimiz çok zor geçiyor uytamıyrum durmadan ağlıyor emmiyor 😔
Buse06 Benim oglan da o aylar oyleydi disi patlmsti ayni aglayark uyur uyanirdi bi jeller falan fayda etmedi gunduzleri soguk seyler verdm acisini alsin diye bi kac gun sonra kendilinden rahatldi yani yapacak bisey yok malesef o donemde
Seherronya maraslihatun jel değil canım bu toz halinde paketli paketli oluyo bebişin ağzına dökeceksin