Kızlar selam
Teendyoldaki bio keratin kullanan var mı ? Geçen hafta yaptım 1 gEce sacımda beklettim sürekli düzleştirici ile geçtim üstünden falan , ama dümdüz olmadı neden acaba ? Yanlış bişey mi yaptım ki şuan normal haline geri döndü mesela nerde yanlış yapmış olabilirim tuzsuz şampuan da yoktu evde dalinle yıkadım ondan mı hemen bozuldu ki? Kullanan var mıııı