Patis canım ben 🤚🏻Ben erken doğum yaptım şuan 2.5 aylığız Sütüm doğumdan beri yetmediği için meme + mama şeklinde ilerledik ve biberonda süt kolay geldiğini için 2 haftadır meme reddi yaşadım memeyi verince soluksuz ağlıyordu ağlayınca hep çektim geri sakinleşince yine denedim üstümü komple çıkartıp denedim sarıldım sakinleştirdim uykuluyken denedim çok şükür bugün aştık ama sütüm daha da azaldı