Defneninannesi Kızlar köye geldik bayram için bırda salgın varmış ve maalesef hasta oldum ishal kusma ateş 1 gün yatırdı beni. Bebeğimi çok emziremedim bu süreçte ama yinede az da olsa emzirdim. Bu gün 5 6 kez baya kaka yaptı. Ama normalde çok zor yapardı kakasını gaz problemi vardı. İçime dert düştü ama görüntü normaldi az önce son kakası hafif yeşil. Ve deli gibi emmek istiyor beni. 1 saat emiyor emerken kaka yapıyor. Ağlıyor memeden ayırınca. Sütüm var korkuyorum internette bebeğe emzirme yöntemiyle böyle enfeksiyon geçmez diyorlar ama basına benzeri gelen var mı?? Ne yapmam lazım :(((
Ebru1307 Sürekli kaka yaptığı için su kaybediyor emmek istemesi çok normal bol bol emzir susuz kalmasın bebişin Allahın izniyle hiç bişey olmaz
Defneninannesi Ebru1307 inşallah valla moralim bozuldu. İlk çocuk çok zor acemilik var o ağladıkça mahvaluyorum