Benimde kızım bugün 9 aylık ve ben dün mens oldum daha ilk kez süt koruyo derler ya yumurta oluşumunu engelliyor gibi bir şey. Emzirme döneminde düzensizlik çok olur hatta insanlar o yüzden sürekli süphelenir bir kaçamak mı oldu acaba diye yani normal diye biliyorum 😌