ezgi_kusun_annesi Merhaba anneler e bebege gidecegim fakat saat 13-16 arası bebekleri avm ye aliyorlar mi gideniniz oldu mu?
Gzde1 ezgi_kusun_annesi evet ben gitim e bebekte alışveriş yapıyordum görevli kadın gelip uyardı avmde 1 ve 4 arası serbest dedi satt 4 te çıkmamız için uyarmıştı
Happygirl8 ezgi_kusun_annesi o saatte alıyolar ama o zaman gitmek pek sağlıklı olmayabilir kalabalık oluyo bizim burda 😀 ben bu yasaklardan önce hafta içi sabah 10 gibi gidiyodum kimseler olmuyodu rahatla geziyoduk 🙂😃 artık hiç götürmüyorum bebeği