Mucizem_06 sezaryen konforlu evet ama sonrasında 6 ay boyunca karnım bir yere çarpacak da o acıyı çekeceğim korkusu yaşadım.Daha baska sıkıntılar da yasadim ama normal dogum benim için daha rahatti.Elbette herkesin aci esigine,vücut tipine, psikolojik yapısına bağlı iki dogum sürecinde de yaşananlar.