Alperenm fışkırır gibi kusma ve yanında farklı şikayetiniz yoksa, bebekte huysuzluk huzursuzluk sürekli ağlama yoksa kilo alımında sıkıntı yoksa dert etmeyin :) benimki 4 aylık hala kusuyor.Mide kapakçıkları gelişene kadar durum bu malesef bazı bebeklerde.meme hoşuna gittiği için çok emiyordur, biberonla verdiğinizde miktarı siz belirliyorsunuz ama memede cok cok çekiyor fazladan demekki minnoş :))