Arkadaşlar merhaba;
Bebeğim 3.ayını doldurmak üzere. 2 gündür Sürekli elini ağzına sokuyor sürekli elini emiyor, beni emerdi artık sıklığı azaldı aç mı değil mi anlayamıyorum. Bugün sürekli uyudu uyanınca da hep ağlayarak uyandı. Neden böyle oluyor anlayamadım bunu yaşayan varmı neden olabilir beni de aydınlatabilirseniz çok mutlu olurum.