Zeyzeyyyyy Başına gelen varmı arkadaşlar yan bakıyor başını büküp endişeleniyorum bi televizyona değil sanki inceler gibi
Hunilianne Zeyzeyyyyy fişi takıp kumandayı alıp televizyonu açabiliyorsa yapacak bi şey yok izlesin 😂 ama açamıyorsa dikkatini başka yöne çekmek gerekir. Ev içi durumunuzu bilemem tabiki ama tek yol sizin de izlememeniz 🥰
Zeyzeyyyyy Hunilianne ben izlemiyorum sürekli ona oyun bulmaya çalışıyorum oyun yapıyprum izletmiyorum 2 gündür ama neler çekiyorum yemek bile yapamıyorum hep ağlıyo sıkılıyor resmen bi süre böyle devam eder alışır ama sadece tv ye değil bazen bişiye bakıyor onada yan bakıp saniye sürüyo düzeltiyor
Hunilianne Zeyzeyyyyy göz muayenesine gittiniz mi hiç Peki? Biliyorum zor benimki de yeni yasına girdi tekim karantina şartları zorluyor
Zeyzeyyyyy Hunilianne 3 ay önce gittim bir sorunu yok dendi oda kayma falan varmı diye gittim bakışlarına baktımda ama bu hareketi yeni sanki keşfediyor gbi
[silindi] Sakın sakın. Durmuyor diye çocuğa tv açmayın. Şimdi sen nereden bileceksin durmuyor diyebilirsin ama gerçekten çok ciddi problemlere sebep oluyor. Keşke ağlasaydı da baktırmadaydım dersin
Hunilianne Zeyzeyyyyy bilemiyorum ki belki de hiçbir şey yoktur üstte kalsın biri yardımcı olur belki
Zeyzeyyyyy Hunilianne yarın doktora gidiyoruz her bölüme gidicem inşallah baktırıcsm burda gelin kaynana görümce postum yokki yazıp baksınlar
Zeyzeyyyyy Hunilianne ayy inşallah canım inşallah uyuyamıyorum beklemedeyim bi korkuyorum elimde değil