Asellim çoğu durumda kafa vurma bir tür kendini uyarma, kendini rahatlatma veya hayal kırıklığını serbest bırakmanın bir yoludur. Diye paylaşmış az önce bir blogger anne. Genelde şiddetli olmadığı sürece bir sorun teşkil etmezmiş. Benim oğlumda 17 aylık oda yapıyor ara sıra mesela kafasını çarptığında bir yere gidiyor bilerek bir daha çarpıyor. Oyun yapıyor zannımca. Ama çok sık ve şiddetli bir şekildeyse doktora götürmende fayda var.