Eminetavsan benim bebeğimde 3. Ayından beri az kilo alıyor ama kilolu olduğu İÇİN mama vermediler. Bende üzülmüştüm aç mı kalıyor diye. 6. Aya girdik emmesi düzelmeye başladı zor emiyordu. Babası poposuna pat pat yapıyordu öyle emiyordu 😂 çoğunlukla dik yatıyordu üstüme öyle emiyordu yan yatmadı kucağımda hiç. Bi arada o yatakta yatarken memeyi ağzına veriyordum öyle keyifle emiyordu. Neyse biz 2,5 aydır savaş veriyorduk emerken. Anca düzeldi. Ama aç olsa ağlarmış öyle diyorlar