mom1236 evet tamamen ayni. Baya vurdu aylarca oynadi diyebilirim. Hala saglam. Oyuncaklari bile o kadar cekistirmesine ragmen kopma cikma kirilma olmadi. Sonra ben o oyuncaklari cikartip dis kasiyici olarak eline verdim. Piyanosunu cikarttim. Onuda calip duruyor. Bayada farkli muzikleri var. Hala da saglam 1 bebek daha oynar.