defnesmoms Gokbayes2018 doktor bebeklerin kakası zaten cıvık olur demişti ishalden nasıl ayırt edicez dediğimdede normalde yaptığından çok fazla yapar anlarsın zaten diyor
defnesmoms Gokbayes2018 evet mukuslu olduğu zamanlarda oldu onada gazdan yada üşütmüştür ayağını sıcak tut demişti
Rabiaceviz İlk 3 ay zaten sıvı oluyor o dan sonra biraz katiya yakın oluyor ek gıda zamanında katı oluyor benim bebeğinde sıvı yapardı ama ishalle ayırt etmek çok onemli
Mehmetmoms Birimde öyleydi doktor sadece emzirdiğin icin normal öyle olması dedi köpüklü gibi oluyodu bazen oda ön sütü çok içtiğindenmis normalmiş