Canım anneler ben doğum yapalı 7 ay oldu. Lohusa dönemim bitikten sonra iki kere adet gördüm ve bir daha adet olmadım. Bebeğim sadece anne sütü alıyordu yeni ek gıdalara başladık. Dizinde başınızdan geçen bu dönemi anlatır mısınız? Benim gibi olan var mı doktora gitmem mi gerekir? Teşekkürler