Dilekkucuktepe daha cuma günü doktora gittim kızım 3 ay 11 günlük bizim tek problemimiz öğlene kadar uyumaktı saat 10 buçuk gibi bi uyur sabah 11 gibi uyanırdı tabi bu süre zarfında uyanıp emerken uyurdu geri doktor sabahları erken uyandır oyalamaya çalış gündüzleri öğle uykusuna yatsın dedi çünkü gündüz uyku uyumuyordu en fazla 15 dk şekerleme yapardı 3 gündür uykularımızı düzene sokmaya çalışıyorum sabah 8 gibi uyandırıyorum sizde öyle yapabilirsiniz tabi benim kızım en başından beri desteksiz uyur ayakta falan hiç sallamadım